Waarom een tekstschrijver inschakelen?

Het antwoord op deze vraag is natuurlijk afhankelijk van de situatie. U kunt er zelf geen tijd aan besteden of u bent gewoonweg geen tekstschrijver. Een goede tekst moet duidelijk zijn en een sfeer en stijl uitstralen die past bij uw organisatie. Bij commerciële teksten en reclameteksten is het natuurlijk belangrijk om de doelgroep te enthousiasmeren en tot actie aan te zetten. Het belangrijkste is echter dat duidelijk is wat u wilt communiceren.

Het is vaak goed om iemand van buiten naar uw bedrijf en diensten of producten te laten kijken. U kent uw bedrijf te goed. Iemand van buitenaf heeft een frisse kijk en kan objectief uw bedrijf of activiteiten beschrijven. Dit kan creatieve en verrassende resultaten opleveren.

Een onderdeel van onze dienstverlening op het gebied van tekstschrijven dat veel aandacht krijgt is Seo-copywriting. Dit zijn teksten voor websites gericht op de vindbaarheid door zoekmachines. De nieuwe strategie van de diverse zoekmachines vereist een nieuwe opzet van de teksten op uw site. U wilt gevonden worden op internet, zorg dan dat de tekst van uw website u vindbaar maakt!

Het proces is eenvoudig en bestaat in de basis uit een aantal duidelijke stappen:

  1. informatieverzameling: brochures, interview, website enz.
  2. creëeren eerste concepttekst
  3. doorspreken eerste concepttekst
  4. revisieronde
  5. uiteindelijke resultaat

Wilt u meer weten? Neem contact op dan bespreken we uw wensen.

Het tarief

Per pagina: € 45,00
Een pagina telt maximaal 300 woorden. Met beeldmateriaal is dat een normale bladvulling.

Per woord: € 0,10
Dit tarief geldt als u een tekst wilt van minder dan 500 woorden (artikel).

Per uur: € 40,00
Dit tarief geldt bij uitgebreide projecten waar een briefing en diverse revisierondes onderdeel uitmaken van het traject.

Geef een reactie